BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Ahad, 22 Mei 2011

RAHSIA HUBUNGAN KEKAL LAMA

Haa.. Korang pernah ada kawan yang hubungan diorang kekal lama tak? Tak kira la kapel ke ataupun dah berumah tangga bertingkat-tingkat.. Pernah tak soalan macam tu ditanyakan kat diorang... Ataupun kalau korang sendiri dah alami perkara ini kira bagus la.. Tahniah buat anda.. Haha..

Aku pernah dengar sorang kawan aku yang dah kapel 4 tahun kena soal macam ni.. Jawapan dia simple je.. Jangan menipu.. Haa.. Simple je kan.. Tapi kalau difahamkan betul-betul memang banyak impak yang tak bagus bila menipu.. Tak kira la ada hubungan ke tak.. Menipu tu tak bagus!

Satu kes lagi, aku terdengar 2 orang cewek bersembang kat stesen bas.. "Eh, u dengan bf u dah almost 5 years kan.. Macam mana la u boleh tahan lama macam tu dia dia?" Apa yang dijawab? Cewek tu jawab kena sama-sama faham kehendak masing-masing la.. Jangan nak ikut kepala sendiri je.. Toleransi.. Haa.. Istilah tu sesuai kut.. Hehe..

Tu cerita orang yang dah kapel.. Kalau bab orang dah kawen takyah dengar orang lain pun takpe.. Tengok parent aku je.. Masing-masing pandai tolak ansur kalau berbincang.. Kalau ade selisih faham tu biasa la.. Tapi takkan nak hubungan tu habis sebab tu je? Macam tak berbaloi je kan..

Btw, gud luck utk semua.. Korang perasan tak.. Entri ini dibuat berdasarkan ape yang aku dengar dan aku lihat je.. Tak perlu susah-susah nak pikir.. Tulis balik apa yang aku dengar.. Tapi aku pelik, walaupun sesenang ini tapi still ada blogger yang kata tak ada idea nak update.. Ampa pikiaq la sendiri naa.. Hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers

nur diana fatimah