BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Rabu, 29 Jun 2011

SEDIH + KECEWA + CEMBURU !!!

aku tk sangka yang dia masih syg kn 'NADIA'.. kenapa dia tak boleh lupekan daq to0?? dia msih smpan lagi barang pemberian nadia.. aqu terasa sangat yang dia hanya mencintai nadia dan akan menyintai nadia selama-lamanya!! aku tak yakin dan tak rasa yang dia mencintai diriku sepenuh hatinya mcm mne dia cintakan nadia.. aku pun ade jugak simpan barang2 pemberian ex2 aqu.. tapi aqu sorok un smue brg to0 .. aqu tak nak ingt balik kisah lame aqu dengan ex aqu.. aqu nak mulakan hidup baru dengan org baru yang aqu sangat2 syg.. tapi nape die wt aku cm nieh?? aqu tak nak die engat kisah silam die.. aku taknak dia kembali pade ex die to0.. aqu tak nak die sedeh n terluke lagi... aku syg dia sangat2.. aku pon ade jugak ex.. ade jugak cinte pertama. tapi tak ade lha syg smpai cm die to0.. cinta mati!! aqu tahu yang aqu dan ex aqu tak boleh hidup bersama and dah tak ade jodoh. agak mustahil untuk aqu bersama ex aqu.. walaupun pada suatu masa dulu aqu amat mencinti diri ex aqu sepenuh hatiku!! tapi sekarang aqu cuba untuk lupakan ex aqu.. lupakan kisah silam aqu ngn ex aqu.. aqu tak nak hubungan aqu ngn HERY musnah hanya kerana aqu teringatkan kisah silam dulu... aku syg hery sangat2.. tapi nape susah sangat untuk aqu yakin dengan cinta yang hery berikan padaku.. YA ALLAH .. KAU BUKAKKANLAH PINTU HATI HERY UNTUK MENERIMA DIRIKU DAN MENCINTAI DIRIKU SEPENUH HATINYA BAGAI MANA DIA MENCINTAI DIRI NADIA!! AKU BERMOHON PADAMU KAU KEKALKANLAH HUBUNGAN KAMI INI YA ALLAH.. AQU BERMOHON PADAMU , KAU YAKINKANLAH DIRIKU DENGAN CINTA SUCI YANG HERY BAGI PADAKU!! YA ALLAH.. SESUNGGUHNYA AKU AMAT MENCINTAI DIRINYA... AMIN..

2 ulasan:

Followers

nur diana fatimah