BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Khamis, 25 September 2014

HATIKU TELAH DICURI

mase too aku baru masuk UiTM. biase lhaa pelajar baru mesti busy dengan orientasi sesi suai kenal bagai. seminggu lepas aku masuk UiTM, masih segar lagi di ingatan ini pada 10/06/2013 aku dengan budak kelas diberikan tugasan untuk menguruskan majlis Anugerah Dekan. so dari sini lhaa aku kenal dengan si dia. aku punye style niee main tegur jee orang, yang tak pernah bertegur pun aku main cuit jee. hahaa. mase too semua sebok nak berselfie dengan orang too lhaa orang niee lhaa. aku punn join lhaa sekali nak selfie. sampai lhaa ke si dia aku ajak selfie tapi die boleh cakap "ehh budak niee dah kenape, dah lhaa pendek" grrrr !! dushh dushhhh . hahaa, tapi die layankan jugak kepale aku niee. start dari malam too lhaa kami mula rapat, ge mane-mane asik bersame jee macam belangkas. mase too tak cintan cintun lagi, dalam proses mengenal. hahaa. lame jugak nak amik mase untuk couple dengan die, ade sebab tertentu. banyak kali die luahkan isi hati die sampai update moment lagii tauuu. tapi diri aku masih tak sedia, sampailha ke 20/08/2013 aku menyatakan isi hati aku dekat die. mase too lega yang amat lepas dah cakap isi hati aku niee. sesungguhnya aku tak nak kehilangan die !!! kisah cintan cintun kami niee berkekalan hingga hari niee. walaupun dah macam-macam perkara terjadi ALHAMDULILLAH dia masih ada untuk aku bergantung, kami masih bersama. terima kasih MUHAMAD RASHDAN AZIZI !!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers

nur diana fatimah