BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Khamis, 21 Julai 2011

KERANA ENGKAU !!!

huh... pengikut2 smue msty tertnye2 ape isi tajuk aku nieh un... hmmm.. okea lhaa.. now aku maw story mory about this title... arghhhh !!! nieh smue sebab kau.. sebab kau lhaa aku bermusuh dengan sahabat rapat aku.. sebab kau lhaa sahabat aku dah tak nak negok muke aku lagi.. sebab kau lhaa sahabat aku dah tak nak tego aku lagi.. nieh semua sebab engkau MOHD RIDZWAN !!! kalau engkau tak amek aku hari isnin hari to0... benda nieh tak akan terjadi lhaa... engkau nieh terlampau baik sangat.. aku kn dah kata tak pyah amek aku.. yang engkau nak amek jugak asal??? kau kata kau nak balas balik jasa aku.. cz aku dah banyak tolong kau dalam perhubungan percintaan engkau dua orang... dan ini lhaa balasan atas jasa baik engkau to0.. terima kasih sangat2... aku betol2 hargai pembalasan engkau itu!!! dan sekarang engkau negok ape yang dah terjadi... aku terpaksa pandang tempat lain bila selisih dengam gf qoe cz aku tahu dea benci kat aku.. so aku tak nak dea negok muke aku.. aku tak nak sakit un hati dea.... aku betol2 sayang die sebagai seorang sahabat.. tetapi sekarang semua nya dah berubah hanya di sebabkan engkau.... berubah lhaa kawan.. jangan jadi terlampau baik dan jujo sangat...  ini lha akibatnye lau org terlampau baik dan jujo... aku harap engkau faham isi hati aku ini... BERUBAHLHA KAWAN !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers

nur diana fatimah