BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Ahad, 17 Julai 2011

JELES !!!

oict minah sundal !!! qoe ape kes nak sound2 aku haa?? aku tak carik pasal ngn qoe un.. so ape masalah qoe skunk?? qoe ade masalah mentel ea?? otak qoe ade wire short... bongok... ikot suke hati aku lha nak nek moto ngan sape.. mak aku tak bising yang kau nak kecoh asal?? aku tawuk lhaa qoe jeles bcoz tak dpt nek moto ngan dok laky.. weih... sape yang nak bawak qoe.. sedar r diri to0.. badan qoe to0 beso.. banyak air.. berat doeh moto law bawak qoe.. sedangkan aku yang bawak qoe nieh pon pkai gear 1 ape lg law dak laki yang bawak qoe... hahahahha.. aqu maseh engat lagi doeh.. mase mmbe aku amek qoe blik kola dulu.. dari minyak moto full bile bawak qoe terus E doeh... kesian mamat to0... hahahah.. dah lha to0 selekeh r qoe nieh.. atas moto pown naa meraba mmbe aqu.. qoe dah stim ape?? hahahah.. maaf !! mmbe aqu ukn jenis mcm laki yang dah rosakkan qoe okea... hahahah.. qoe dok jage tepi kain aqu.. penah qoe jage kain qoe sendirik??? hahaah.. konon nak sound2 aku.. nak bagi ceramah kat aqu.. diri sendiri tak betul nak sebok psal aqu !!! hahahahah.. cermin lha diri dlu sebelum sound aqu doeh.. qoe jangan ingat diri kau dah perfect sangat lhaa sundal !!! hahahah... qoe jage diri lhaa kawan.. jangan sampai kene jolok lagi sekali... untuk pengetahuan qoe.. aqu tak lha seterok qoe doeh.. aqu maseh ade dare.. dari qoe to0 yang dah banyak air mani jantan dalam qoe punye rahim!!! sedarlha kawan... qoe engat orang apot tak thu kea?? weih.. smue dah taw r jst malas nak heboh2.. takut keluarga qoe malu... fikir r okea... jangan ikot suke aty jea nak sound2 org.. banyak psal qoe yang aku taw.. jst malas nak heboh2....  diam lagi bagus... ingat to0 !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers

nur diana fatimah