BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Ahad, 17 Julai 2011

MAAF DI PINTA

maaf di pinta atas kesalahan aku selama ini.. aku selalu beranggapan yang tak sepatutnya terhadap diri kau.. maaf sayangss !! aku tidak boleh mencintai diri kau sepenuh hati aku macam mana aku mencintai diri jali mase aku couple ngan dia.. maaf sangat2.. aku sekarang lebih berhati2 untuk mencintai seseorang itu.. kerana aku tak mahu kesilapan yang sama berulang lagi.. aku dah cukup merana kerana jali yang tak berhati perut itu.. maaf kan aku SAYANG!!  aku akan cuba untuk mencintai dirimu sepenuh hatiku.. tetapi berilah aku peluang.. aku memerlukan masa untuk mencintai dirikau sepenuh hati ku.. insyallah allah akan buka pintu hatiku untuk mencintai diri kau sepenuh hatiku... dengan izinnya juga insyallah kita akan bersama sampai akhir hayat.. AMIN...=) i love you more MUHD FADZRY !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers

nur diana fatimah