BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome.. =)


Ahad, 17 Julai 2011

TERIMA KASIH SAYANG !!

terima kasih sayang.. itu perkataan yang aku ingin ucapkan kepada kau.. kerana sejak aku cple ngan kau.. banyak peubahan yang berlaku ke atas diri aku.. (perubahan yang baik) kate2 dari kau membuad kan aku lebih matang dan lebih bersemangat untuk terus belajar.. sebelum nieh aku tak pernah macam nieh.. aku tak pernah belajar bersungguh2.. aku selalu ade mslh dekat sekolah.. tapi sejak aku cple ngan kau.. aku lebih tahu betapa pentingnya pelajaran dalam hidup.. TERIMA KASIH .. kau telah membimbing aku kejalan yang benar.. aku amat menghargainya.. kau ternyata lain dari budak laki yang aku pernah kenal sebelum ini.. ternyata kau betul2 seorang lelaki yang baik dan perfikiran matang serta berpandangan jauh.. aku mohon maaf atas kesalahan aku selama ini.. aku selalu fikir bukan2 tentang diri kau dan perasaan kau terhadap aku.. mulai dari sekatrang aku akan cuba untuk buang perasaan cemburu dan fikir yang bukan2 mengenai diri kau.... INSYALLAH.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers

nur diana fatimah